
Husté lesy, kopce oddělené zářezy roklin a v nich tu a tam potok skákající dolů vodopády. Pokud by byl pozorovatel nucen, přirovnal by ráz krajiny divokostí asi k Beskydům. Samozřejmě na x-tou, co se rozlohy týče. V kabině hydroplánu je lehce cítit benzín, jinak je ale let překvapivě klidný, stejně jako přistání na vodní hladině jezera u Whistleru.
Když plováky jemně rozčeřily průzračnou, nazelenalou vodní plochu, uběhla asi hodina od chvíle, kdy se parta třiceti novinářů z celého světa rozdělila do dvou skupin a v lehkých obavách z věcí příštích vyšplhala po pár schůdcích do trupu hornoplošníků DeHavilland. Z kanadské metropole Vancouver na západním pobřeží severní Ameriky trvala cesta asi hodinku. Zážitek to však byl s předchozími necelými deseti hodinami ve vzduchu nesrovnatelný, byť obří kolos Airbusu A 340 dává takřka zapomenout na to, že jste nějakých deset kilometrů nad zemí, a pasažér si skoro říká, že takhle nějak luxusně se asi létalo za oceán ve vzducholodích na sklonku třicátých let. Marzocchi 2005 TST: Terrain Selection Technology TAS: zdvih ve vlastní režii PAR: Doppio Air se třemi komorami Olejová lázeň ICON: All Mountain 66 Ostatní lákadla Itálie vs. Taiwan Tlumiče Pneumatiky |
Dalších 660 výškových metrů blaha: Garbanzo Marzocchi 66: První dojmy Letmé setkání s Marzocchi All Mountain 1 V lesích Britské Kolumbie |
Převzato z časopisu VELO Text a foto: Rudolf Hronza |