0 Porovnat
Přidejte si do porovnání produkty pomocí ikonky vah a zde si poté můžete porovnat jejich parametry.
0 Košík
Váš košík je prázdný...

Péče o zákazníky

Jako specializovaný prodejce jízdních kol a sportovního zboží je pro nás velice důležité poskytnout vám dokonalý nákupní zážitek. Je to náš velmi osobní přístup k zákaznickému servisu, který nás odlišuje od ostatních online i kamenných obchodů.

Na našich stránkách najdete všechny informace, které potřebujete při nákupu.

Pokud potřebujete další pomoc nebo máte nějaké dotazy, kontaktujte náš zákaznický servis:

info@sterbabike.cz

+420 241 741 961 

rovněž můžete použít emailový formulář

Exkluzivní klub
ŠTĚRBA BIKE PLUS

Rádi držíme slovo a na péči o zákazníky si zakládáme, proto jsme vytvořili klub, který podtrhuje náš slib -  nákupem to nekončí. Do klubu automaticky vstupuje, každý kdo si u nás zakoupí kolo a díky tomu, získává exkluzivní výhody - unikátní slevy, výhody v servisu, dopravu zdarma a další bonusy. 

 Více o Štěrba BIKE plus

Servis a poradenství po prodeji

Poškodila se položka, kterou jste od nás zakoupili? Poškrábalo se vám zboží, vytrhnul se zip nebo nějaká součástka přestala fungovat nebo vykazovat správné funkce?  S naším poprodejním servisem se snažíme najít nejlepší řešení jak vaše milované kousky uvést do plnohodnotného stavu. Nejprve vás požádáme o zaslání podrobných informací o nich. Naši odborníci se postarají o vaši žádost a prozkoumají možnosti jak a kde věc nejlépe opravit. Máme kontakty na opravu karbonu, koženého zboží, treter a podobně. Umíme opatřit někdy i nesehnatelný náhradní díl. Staráme se o naše zákazníky i po prodeji.

Pokud potřebujete další pomoc nebo máte nějaké dotazy, kontaktujte náš zákaznický servis:

servis@sterbabike.cz

+420 241 741 961

rovněž můžete použít emailový formulář

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ od doručení nákupu

Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu zboží zakoupené v našem e-shopu nevyhovuje, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů. Tento nárok máte i na objednávky realizované v e-shopu s osobním odběrem.

Zboží musí být vráceno kompletní. Vyhrazujeme si právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů na uvedení zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

Pokud potřebujete další pomoc nebo máte nějaké dotazy, kontaktujte náš zákaznický servis:

info@sterbabike.cz

+420 241 741 961 

rovněž můžete použít emailový formulář

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout zde (Pdf).

VÝMĚNA ZBOŽÍ (za stejné zboží – pouze změna velikosti či barvy)

Zboží zakoupené v našem e-shopu nebo na prodejně lze do 14-ti dnů vyměnit, pokud nesedí velikost nebo nesplňuje vaše představy.  Poštovné při výměně zboží hradí zákazník.
Při výměně zboží musí být splněny naše základní podmínky výměny.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ ČASOVÉHO LIMITU

Náš tým péče o zákazníky vám nabízí naprosto unikátní možnost vrácení jakéhokoli zboží bez časového omezení, tedy nad rámec zákonných povinností prodejce, pokud zboží nebylo použito. Vrátit můžete jakékoli zboží zakoupené zakoupené v našem e-shopu i s osobním odběrem.

Nové, nepoužité zboží musí být vráceno kompletní a v takovém stavu, v jakém jste jej obdrželi, tj. v původním obalu včetně všech identifikačních štítků výrobce a musí splňovat podmínky pro vrácení zboží bez časového limitu.

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy si můžete stáhnout zde (Pdf). 
Na formulář připište poznámku „VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ ČASOVÉHO LIMITU“

VÝMĚNA ZBOŽÍ (za jiné zboží)

Zboží zakoupené v našem e-shopu nebo na prodejně lze do 14-ti dnů vyměnit za jiné. Při výměně zboží přes e-shop postupujte stejně jako v případě vrácení zboží – formulář si stáhněte zde (Pdf) . Uveďte navíc jen poznámku „VÝMĚNA ZBOŽÍ“. Vytvořte novou objednávku v našem e-shopu. Finanční prostředky za vrácené zboží budou započteny s novou objednávkou. Doplatíte pouze rozdíl ceny, nebo naopak rozdíl ceny vám bude vrácen na bankovní účet uvedený ve formuláři. Při výměně na prodejně je postup obdobný a cena vráceného zboží bude započtena s novým nákupem. Poštovné při výměně zboží hradí zákazník. Při výměně zboží musí být splněny naše základní podmínky výměny.

ZÁKLADNÍ PODMÍNKY PRO VÝMĚNU NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ ČASOVÉHO LIMITU

Při výměně zboží musí být splněny tyto základní podmínky:

  • Zboží musí být vráceno v původním obalu včetně identifikačních štítků výrobce
  • Zboží nesmí být použité či poškozené
  • Zboží musí být kompletní
  • Součástí vratky musí být kopie dokladu o koupi a záruční list pokud byl vydán
  • Tato nabídka se nevztahuje na zboží, které bylo na přání zákazníka jakkoliv upraveno a zboží, jehož součástí je nosič se zvukovou nebo obrazovou nahrávkou popř. nosič s počítačovým programem a kde byl rozbalen originální obal.