0 Porovnat
Přidejte si do porovnání produkty pomocí ikonky vah a zde si poté můžete porovnat jejich parametry.
0 Košík
Váš košík je prázdný...

NEW RONDO RUUT - Design a jízdní vlastnosti budoucnosti!

Polská značka Rondo se specializuje hlavně na výrobu gravelových jízdních kol středních a vyšších úrovní. Už brzy dojde k uvedení nového karbonového modelu Ruut, který byl ještě donedávna pod striktním mediálním embargem. Poprvé ho naše firma viděla začátkem loňského října na domácí prezentaci modelové řady Rondo 2023.

                                                      Foto: Petr Bureš - převzato z portálu mtbs.cz

Tento týden bylo interní setkání s polskými distributory a na veřejnost unikla data přímo o tomto jedinečném modelu. Po konzultaci přímo s Rondem, jsme se rozhodli Vám toto kolo představit i za nás. Rondo Ruut Vás jistě hned na první pohled zaujme svým unikátním rámem s přerušenou sedlovou trubkou. Design tohoto kola je ve vývoji od roku 2020 a konečně je hotový.

Koukněte se na fotky, které jsme pořídili na předáděčce nových modelů, v době, kdy bylo ještě přísné embargo.

Co můžeme vyzdvihnout jako největší novinky u tohoto modelu? Nejviditelnější věcí je nový design hlavního rámového „trojůhelníku“. Dlouholetý technický produktový manažer společnosti Rondo Marcin Skiba potvrzuje, že pohodlí jezdce bylo v novém designu hlavním hnacím motorem.

Nejenom že to „vypadá cool", ale přerušení sedlové trubky od sedlovky "ohromně pomáhá" a tlumí rázy, protože karbonový rám se může pracovat více vertikálně, aniž by byla obětována boční tuhost nebo celková ovladatelnost. Výrobci potvrdili, že nový Ruut je jen o několik gramů těžší než původní verze. Na dotaz, zda přerušený design sedlové trubky způsobuje, že je těžší, Rondo řeklo, že je to spíše o vědomé volbě upřednostnit jedinečný obdélníkový tvar jejich nejnovějšího stylu. Nikdy nešli na absolutně nejnižší hmotnost kola a jsou spokojeni, jak s vyvážením jedinečné estetiky kola, tak i s jeho hmotností.

Nový karbonový Ruut bude určen výhradně pro jednopřevodník – nyní není kam namontovat přesmykač – ale téměř všechna jejich gravel kola jsou již 1x po celá léta, takže ani tento model se nebude odklánět. Nový RUUT má také plně integrované vnitřní vedení kabelů a vede přes nový představec k brzdovým pákám.

Marcin také potvrzuje, že jejich výroba je velice flexibilní a nový Ruut bude k dispozici v několika specifikacích. Na trh bude uveden s několika rozdílnými specifikacemi mechanického řazení a nejvyšší model bude osazen elektronickým pohonem řazení.

Zatímco Ruut od svého debutu sdílí jediný obecný design pro všechny verze a tak známe modely: CF carbon, ST Steel, AL hliník a titan TI,tak tento nový RUUT bude pouze v provedení KARBON.

Co se týče technických specifikací, tak ty jsou nám k dispozici, dělali jsme objednávky pro náš obchod na Spořilově,ty včetně termínů dodání máme potvrzené, ale jsou nyní pod embargem až do oficiálního uvedení. Co ale s jistou můžeme říci je, že kromě nového pojetí konstrukce rámu, má kolo stále charakteristickou vidlici TwinTip od Ronda s překlápěcími čipy na přední ose, a to umožňuje vybrat si ze dvou poloh, které mění  - jak jízdní charakter, tak jízdní polohu jezdce. Ve vyšší poloze snížíte stopu o 13 mm, zesílíte úhel hlavy o půl stupně a snížíte kokpit o 10 mm, čímž přidáte půl stupně k úhlu sedla. Poslední změnou je také to, že rám i vidlice jsou připraveny pro široké pláště. Na vzorku byla obuta čtyřicítková Tufa, což znamená, že maximální prostupnost bude ještě o poznání větší než u předchozích modelů. Zdá se, že nová vidlice má také velké aerodynamické žebrování na straně disku pro zesílené proudění vzduchu přes brzdový třmen a lepší chlazení.

 Máme potvrzeno, že uvedení nového RUUT proběhne v ČR na naší prodejně! Kolo bude u nás představeno obchodníků, médiím i veřejnosti. V době uvední kola budeme mít na prodejně první kusy k objednání i vyzkoušení a věříme, že stejný den budeme již schopni zveřejnit i náš vlastní test kola. Takže se můžete začít pomalu těšit.

Pro nové informace a termín uvedení sledujete naše sociální sítě.